۱۳۸۷ مهر ۲۸, یکشنبه

خواهش میکنم اول این ویدئو رو ببینید .


من شخصا از این فیلم برداشت بدی نکردم. منظورم اینه که بعد از دیدن فیلم به این نتیجه نرسیدم که یهودی‌ها تحت فشار زیادی هستند(یعنی هدفی که سازندگان فیلم داشتند ). حتی همونطور که همه میدونند اونها نماینده در مجلس هم دارند. این درسته که یک سری فشارهای اجتماعی‌ روشون هست، ولی‌ اکثر این فشار‌ها روی اکثریت مسلمان جامعه هم هست. و این نکته رو نباید فراموش کنیم که علیرغم تمام اصول دمکراتیک و آزادی و غیره ... باز هم یهودی‌ها تنها کمتر از دو درصد جامعهٔ ایران رو تشکیل میدهند و تا حد زیادی شاید طبیعی‌ باشه که احساس ارامش خیلی‌ زیادی نداشته باشند یا تا حدودی تحت فشار باشند. با این حال من فکر می‌کنم (با توجه به شناختی‌ که از دوستی‌ یهودی دارم) مردم ایران، یعنی‌ همین مسلمان‌هایی‌ که توی فیلم ازشون اسم برده میشه، همیشه با یهودی‌هایی‌ که میشناسن دوستانه رفتار کردند و اونها رو درست مثل بقیه هموطن‌های خودشون دونستند.

شاید بهتر باشه که به وضع اکثریت نود و هشت درصدی بپردازیم ! نمی خوام در حق یهودیا بی انصافی کرده باشم ولی این گزارش من رو یاد مصاحبه لری کینگ با احمدی نژاد انداخت که به مسائل خیلی مهم تر میتونست بپردازه...

پ.ن : سوالی که برام پیش اومد این بودش که اون آقا که از آمریکا اومده بود زن بگیره چرا نمیتونست انگلیسی حرف بزنه ؟!

هیچ نظری موجود نیست: