۱۳۸۶ فروردین ۲۶, یکشنبه

تماشاگر


تنها می مانیم ! مثل همیشه تنها میمانیم !چون هیچ نداریم تا به اشتراک بگذاریم در دنیای شما ! هیج نداریم تا خوشایند باشد شما را ... چیزی که من و شما را بگذارد کنار هم . دلمان تنگ است ... نه برای کسی یا چیزی ... بیشتر برای همین دلتنگی ست که دلمان تنگ است و گاه که غرق میشویم در دنیای شما و هیچ نمیبینیم جز روزمرگی شما ، حس میکنیم خلأ او را ... دلتنگی را ... ! و آن موقع است که به خود میگوییم :" همین است که نمیروم به دنیای آنها ، همین است که تمام لذتهایشان برایم هیچ است در قبال لحظه ای با خود تنها بودن ، خلوت کردن با این افکار دیوانه ، بیخیالی و بی حسی ملس ... " ء
آخ ! که عوض نمیکنیم این گیجی های شب هنگاممان را با هیچ چیز از دنیای شما ، عوض نمی کنیم وزوزه های این مغز غریب دور افتاده را با کلام شما ... می خواهیم تماشاگر بمانیم حال و روز شما را ... دوست داریم مثل شما باشیم اما ... اما بیشتر دوست داریم دلتنگی مان را ! ء

۳ نظر:

ناشناس گفت...

hooooooraaaaaaaaa!!! belakhare shoroo kardi? aghaye jaleeeeeeb!!!AJAB ESME JALEBIII ENETKHAB KARDI!!"Aghaye Jaleb"
hooraaaaaa!!! ama ye chizi? inja cheghadr commente Farsi gozashtan moshkele!!!oomadam farsih konam didam aslan nemishe!!
ama"khalvat kardan ba in afkare divaane" kheili khoob gofti!!khieeeliiii movafegham!!mibinam ke kam kam dari nevehstehato toolani mikoni!! in vase residan be hadafe khasiye ya haminjoori pish oomade?
ama be onvane bayane ye hes,ye hese moshtarak beine kheili az adamha bayad begam kheili movafagh boodi!! vay entex baazi azin jomalato man kheili doost daram.daghighan zadi vasate khaal.
"vezvezehaye in maghze gharibe door oftaade" <--- kheili ashnasssst.hamamoon azin vezveza darim too kalehamoon.
khob...tond tond montazere baghiyeye blogot hastam.

Sir Hermes گفت...

می‌فرماییم که اتفاقن به کله‌ی مبارک خودمان هم زده بود یکی‌دوباری خودمان بیاییم به جای آقای عاصی کامنت بگذاریم و بخندیم! حالا گاس هم که چندباری این کار را کرده باشیم. شما که این همه جالب هستید و عکس‌های به این خوبی برای وبلاگ‌تان انتخاب می‌کنید که نباید قضیه را تابلو می‌کردید پسرجان!

ناشناس گفت...

salam jaVooOn! MArd KHoOBi?!! KhOOB yadi az MA nemiKOni haa! ei baba! KhOOOB neveshti ! Ammma jaaie pISHRAft hanOOZ dari ;) ;)